28

nedjelja

prosinac

2014

Gnothi Seauton 1

Trenutak može značiti puno ako mu dopustiš da ima važnost. Današnji dan sastavljen je od niza trenutaka kojih se želim sjećati. Ta je odluka rezultat zaključka da se trenutno odvijaju ključni trenutci našeg postajanja u osobe koje ćemo biti.
To je vrlo povezano s našim odlascima.
Kada mi je otac postavio pitanje o mome planu za budućnost, pomalo zabrinut, vidjela sam ga kako sjedi na stolici u jednoj omanjoj sobi i sve mogućnosti koje on može vidjeti nalaze se upravo u tom malom prostoru.
S druge strane, vidjela sam sebe kako gledam u naš planet, i to mi je vizualno objasnilo zašto j nisam nimalo zabrinuta.
Jer vidim puno više mogućnosti, tj. svjesna sam ih i, iako ih ne mogu precizirati u plan, vjerujem da će se stvari već posložiti na svoje mjesto. Istrenirala sam se da im mogu dopustiti da se poslože jer sam izvježbala vještinu uzimanja stvari i prilika koje ti se nađu na putu.
Danas sam shvatila, isprativši drage prijatelje iz našeg rodnog grada, da mi mladi, s drugačijim viđenjem mogućnosti oko sebe, dopuštamo stvarima da se dogode ako nam se nađu na putu. Sutra pratim još jednu prijateljicu, a kroz nekoliko dana prijatelja. I sama ću uskoro otići.
Ono što sa spoznala i ne želim zaboraviti je činjenica da si dovoljno cijenimo inteligenciju da međusobno dijelimo spoznaje. Neki bi naše provođenje slobodnog vremena nazvali gubitkom istog, ali oni ganjaju neke druge ciljeve, u nekim drugim stvarnostima. Zbog našeg dijeljenja spoznaja u tom vremenu odvojenom za provociranje naših stavova koje se uvijek nekako nametne u većini naših razgovora, učimo se živjeti ovaj život da smo mi igrači koji ga zapravo igraju, a ne oni koji se pak prepuste da se njima netko drugi igra. Međusobno se vučemo i guramo, i, shvatila sam da sam ponosna. Shvatila sam da mi je, iako sam osjećala tjeskobu što neke moje stijene ne će biti Tu kada se budem ubuduće vraćala kući, neizmjerno drago znati da moji prijatelji ne sjede u malom sobičku. Da također gledaju u planet.
Drago mi je što nas sve grebe kada postoji barem jedna mogućnost da sve što znamo, i sve u što vjerujemo, možda uopće nije ni dobro ni istina, pa se moramo počešati i neprestano tražiti neke nove stvarnosti.
Iznova.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.