15

ponedjeljak

studeni

2010

Ispitivanje

X says: inače? :)
Y says: :) nemam vremena živit, treninzi nekad po 8 sati dnevno
Y says: ali svejedno imam vremena za drrrrrrrrrrramu :)
Y says: i tak...
Y says: ti? tvoji? :D
X says: 4 dana ničega.
X says: praznine
X says: i traženja
X says: neznam..
Y says: što tražiš?
X says: sebe
Y says: što te točno muči?
X says: hmm . neznam
X says: suprotstavljaju mi se moja ja.
Y says: koja?
X says: moje ja koje želim biti koje jesam i koje osjećam da je očekivano od različitih okolina
Y says: jedna stvar
Y says: lijepo je biti prihvaćen, ali još je ljepše pronaći ljude koji te žele onakvu kakva jesi
X says: a znam, ali kad neznam jel se ja želim kakva jesam
X says: kakva sam uopce
X says: neznam
X says: malo propitivanja ne škodi valjda..
Y says: prošao sam već takav jedan razgovor prije koji sat... drrrrrama
Y says: ali radi se o dvoje ljudi koji jesu kakvi jesu ili kakvi bi trebali bit i koješta
Y says: trebaš bit onakva kristina kakva si sa mnom kad si nasamo... :D
X says: (L)
Y says: ja bih pretpostavio da je to propitivanje normalno kad odeš daleko od doma
Y says: ili ajmo reći - kad se makneš iz sigurne zone
Y says: ne mora nužno biti fizički odlazak :P
X says: da..
X says: racunala sam s tim
X says: i to je dobro
Y says: rasteš :)

Rastem. Rastemo svaki dan, to je prirodan tok stvari. Kad se osvrnem nakon dugog hodanja shvatim da nisam više u istoj ulici. Pričam gluposti, zar ne? Pa ne mogu hodati i ne kretati se, tome hodanje i služi. Koračam ulicama, mijenjaju se ceste, staze, znakovi, prolaznici, zidovi, vrata, prozori, smjehovi, klime, dani i noći. Nekada pada kiša, nekada sja sunce. Nekada tapkam u magli, nekada čak i sigurno, a nekada ne vidim dobro ni kada je najbistrija slika. Ne sjećam se uvijek svakog detalja svoga puta, ali metoda da. Ne idem uvijek glavnom ulicom, radoznala sam pa skrenem u neku sporednu, čak ni ne tražeći prečac, već samo malo nečega drugačijeg. Nekada skrenem zbog prolaznika kojeg sretnem i taj dio svoga puta poklonim njemu. I nastavljam dalje. Lakonoga.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.