15

ponedjeljak

studeni

2010

Humano i Čovječno, ONO ljudsko ?.

Nedavno sam se našla u situaciji kada me animalizam moje osobnosti obuzeo na trenutak i skoro sam poklekla iskušenju da učinim ljudsku stvar? Ali ne i humanu. Čudno mi je u tom trenutku postala činjenica kako su ta dva, naoko ista, pojma zapravo u velikoj antitezi. Ili je sve to skupa samo jedna velika izlika da ljudi opravdaju animalizam koji nas malo malo napadne. Da unese metež, ili da nas propita. Tj. da se sami propitamo. „samo si čovjek“ „učinila si što bi svaki čovjek učinio“ „griješiti je ljudski“ „tipično ljudski“
„Čovječno“ koristimo da bi se opravdali, objasnili, utješili, a humano da bi se nagradili, pohvalili, postavili neku ambiciju ili neki viši nivo djelovanja. Samo što su to dvije iste riječi.





Borba s vjetrenjačama?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.